Õhtulehe lühitutvustus

Õhtuleht loodi kahe konkureeriva tabloidi – Sõnumilehe ja Õhtulehe liitmisel 2000. aastal. SL Õhtuleht AS kuulub Ekspress Grupile ja Suits Meediale (50/50 jaotusega).

Alates sellest esimesest SL Õhtulehe numbrist, mille tiraaž oli 60 510 ja mis ilmus 3. juulil 2000, on Õhtulehest saanud eestlaste armastatuim päevaleht. Juba aastaid oleme nii Eesti suurima tiraažiga tabloidleht kui ka üldse päevaleht.

Konkreetseid lugejanumbreid võite näha lugejaprofiili alt.

2018. aasta jaanuaris oli Õhtulehel veebis ligi 385 000 unikaalset kasutajat ja meie lehel käidi 1,59 miljoni erineva seadmega.

Vastavalt 2017. aasta sügisel tehtud lugejauuringule on Õhtulehe paberlehel 211 000 lugejat ja koos veebikasutajatega 606 000 lugejat.

Õhtuleht on Eesti ainus tabloidväljaanne ning me ei häbene seda. Õhtuleht vaatleb maailma lahtiste silmadega. Me ei soovi endale võtta õpetaja, sundija või kasvataja rolli. Me tahame olla inimesele heaks seltsiliseks teekonnal läbi iseenda ja maailma. Kõik, mis on kirjas meie veergudel, tuleb inimestelt ja on määratud inimestele. Kõik, mida teevad inimesed, peab pakkuma huvi meie ajalehele. Niisama lihtne ja keeruline see tabloidleht ongi.

Õhtulehe edu taga peitub mitmekülgne, professionaalne ja oma tööd armastav meeskond.

Toimetuse empaatiavõime on see, mis aitab iga päev leida tavalisest maailmast killukesi, mis muudavad päeva eriliseks, muudavad Eesti inimeste elu paremaks või toovad kiiresse ja kalki argipäeva inimlikkust.

Õhtulehe suure ja mitmekülgse lugejaskonnani on leheveergude kaudu võimalik jõuda ka teistel Eesti ettevõtetel. Õhtuleht on suurima tiraaži ja üksikmüügiga päevaleht Eestis. Igal nädalal jõuab leht jaemüügis kümnete tuhandete inimesteni ja Õhtulehel on äripäevadel üle 35 000 ja nädalavahetustel üle 37 000 tellija. Meie lugeja reageerib emotsioonile, ostes või tellides meie ajalehe.