Veebireklaami paketid

Pakett S

299 €/kuu Ideaalne kampaaniaperiood on 5–7 päeva.
  • Mobiil, tahvel ja arvuti
  • 995×200, 200×600, 300×250 px
  • 400 000 reklaami näitamist
  • Reklaam jõuab ~80 000 kasutajani
Võta ühendust

Pakett M

499 €/kuu Ideaalne kampaaniaperiood on 7–10 päeva. Populaarseim
  • Mobiil, tahvel ja arvuti
  • 995×200, 200×600, 300×250 px
  • 700 000 reklaami näitamist
  • Reklaam jõuab ~120 000 kasutajani
Võta ühendust

Pakett L

899 €/kuu Ideaalne kampaaniaperiood on 12–18 päeva.
  • Mobiil, tahvel ja arvuti
  • 995×200, 200×600, 300×250 px
  • 1 500 000 reklaami näitamist
  • Reklaam jõuab ~180 000 kasutajani
Võta ühendust
Kasutajapõhine sihtimine

Lisateenusena on võimalik 100 € eest suunata oma reklaam naiste, meeste, noorte, spordi, meelelahutuse, kokanduse või pere segmendi kasutajatele.

Reklaamide disainimine

Lisateenusena on võimalik tellida 35 € eest reklaamide disainimine, mille käigus teeme sisendi põhjal kõik vajalikud reklaamifailid.

Venekeelse auditooriumi lisamine

Lisateenusena on võimalik 50 € eest oma reklaamid lisada venekeelsetesse Õhtulehe veebiportaalidesse ning seeläbi suurendada auditooriumi.

Veebireklaami pakettide tingimused

  1. Reklaame näidatakse läbivalt Õhtulehe reklaamivõrgustikus, kuhu kuuluvad järgmised portaalid: Õhtuleht, Linnaleht, Kroonika, Televeeb, AnneStiil, Pere & Kodu, Nipiraamat, Tervist24, Liigume ja  Toidutare.

  2. Reklaame näidatakse kõikides veebiseadmetes (mobiil, tahvel, arvuti) ja selleks kasutatakse kolmes mõõdus reklaame: 995×200, 200×600 ja 300×250 px.

  3. Kliendil on vaja Õhtulehele hiljemalt 2 tööpeva enne kampaania algust edastada reklaamid JPG, GIF või HTML formaadis. Vaata tehnilisi tingimusi siit!
  4. Reklaamiserver (DoubleClick for Publishers by Google) valib automaatselt kampaania käigus tulemustest lähtudes reklaamide näitamiseks sobivaimad seadmed, mõõdud ja portaalid.

  5. Õhtuleht tagab paketis ette nähtud näitamiste mahu iga paketi soovitatud perioodi jooksul. Unikaalsete kasutajate arv on hinnanguline ning võib reaalsuses erineda ootuspärasest.
  6. Pakettide hinnad on fikseeritud ning täiendavat allahindlust neile ei rakendu.
  7. Kõikidele hindadele lisandub käibemaks.